Škoda Karoq míří do Frankfurtu. Co všechno si budou moci návštěvníci prohlédnout?

-mao / AutoRoad.cz, 4. září 2017, 12:05 Google+

Česká automobilka na autosalonu IAA ve Frankfurtu představí své nové kompaktní SUV. Poprvé bude mít veřejnost šanci vidět i nový digitální přístrojový panel. Díky LTE modulu a službám Škoda Connect je SUV vždy online. Design modelu Škoda Karoq vychází z nového designového jazyka vozů SUV boleslavské značky, v němž se snoubí emocionálnost a dynamika. Vůz Škoda Karoq bude značka, spolu s dalšími novými modely, prezentovat ve Frankfurtu od 12. do 24. září 2017 v hale číslo 3.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Karoq

Škoda Karoq | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Škoda Karoq se snaží působit jako SUV s charakterem: emocionální a dynamický design s řadou krystalických prvků je pojat zcela v duchu nového designového jazyka vozů SUV značky Škoda. Kompaktní model měří 4 382 milimetrů na délku, 1 841 milimetrů na šířku a 1 605 milimetrů na výšku. Garantem velkorysé nabídky prostoru pro cestující je 2 638 milimetrů dlouhý rozvor. Zavazadlový prostor má v pětimístném uspořádání objem 521 l. Při sklopených zadních sedadlech vzroste objem pro zavazadla na 1 630 l.

Typickým prvkem vozů značky Škoda jsou ‚Simply Clever‘ řešení, kterých má nové kompaktní SUV celou řadu. Patří mezi ně například virtuální pedál pro bezdotykové otevírání pátých dveří a na přání dodávaná zadní sedadla VarioFlex. Ve spojení s tímto systémem je základní velikost prostoru pro zavazadla variabilní a pohybuje se od 479 do 588 l. VarioFlex se skládá ze tří samostatných, individuálně nastavitelných sedadel, která lze i vyjmout z vozu – kompaktní SUV se pak díky maximálnímu nákladovému prostoru o objemu 1 810 l promění v malou dodávku.

Škoda Karoq je nejdigitálnějším vozem v modelové paletě značky Škoda. Poprvé je ve voze nabízen volně programovatelný digitální přístrojový panel. Jeho ukazatele lze individuálně uspořádat a jsou propojené s infotainmentem. Rozsáhlé propojení automobilu, řidiče a spolujezdců zajistí mimořádně komfortní a bezpečnou jízdu. Právě konektivita vede k lepšímu sdílení informací, bohatší nabídce zábavy, většímu komfortu a bezpečnější jízdě.

img-responsive

Digitální přístrojový štít vozu Škoda Karoq | foto: Škoda Auto

Karoq také disponuje nejnovějšími infotainment systémy. Všechny kapacitní dotykové displeje se pyšní skleněným designem, typickým pro značku Škoda. Díky LTE modulu a nejaktuálnějšímu navigačnímu systému s WiFi-hotspotem, je posádka vozu ‚vždy online’.

Nové mobilní on-line služby Škoda Connect jsou rozdělené do dvou kategorií: Infotainment Online, sloužící pro informace a navigaci, a služby Care Connect, které pomáhají při poruchách a v nouzi. Tísňové volání Emergency Call v případě nehody automaticky přivolá pomoc. Další on-line služby fungují prostřednictvím aplikace Škoda Connect App. S nimi lze vůz pomocí chytrého telefonu na dálku kontrolovat, konfigurovat a třeba také najít.

Inteligentní propojení mezi vozem a chytrým telefonem dosahuje v modelu Karoq nové úrovně. Phonebox s indukčním nabíjením připojuje chytrý telefon k anténě vozidla a současně jej bezdrátově nabíjí.

Ve voze Škoda Karoq je k dispozici široká škála asistenčních systémů. Pro vyšší komfort nabízí nové kompaktní SUV Park Assist, Lane Assist nebo Traffic Jam Assist. Díky systémům Blind Spot Detect, Front Assist s prediktivní ochranou chodců nebo Emergency Assist je pak jízda vozem bezpečnější. Kompaktní SUV nabízí komfortní koncept osvětlení s Full LED světlomety a LED zadními svítilnami a ambientním LED osvětlením interiéru. 

Zákazník si může vybírat z pěti motorů s výkony od 85 kW (115 k) do 140 kW (190 k). Motory mají zdvihový objem 1,0, 1,5, 1,6 a 2,0 litru. S výjimkou nejsilnějšího vznětového motoru jsou všechny agregáty dodávány buď s šestistupňovou manuální převodovkou nebo sedmistupňovou převodovkou DSG. Motor 2,0 TDI o výkonu 140 kW (190 k) je sériově dodáván s pohonem všech kol a sedmistupňovou převodovkou DSG. Nový motor 1,5 TSI je vybaven systémem odpojování válců.

Také podvozek definuje měřítka ve svém segmentu a ukazuje své kvality i mimo zpevněné silnice. Od výbavového stupně Ambition je na přání k dispozici také volba jízdního profilu v režimech Normal, Sport, Eco, Individual a Snow (ve verzi 4×4).

Google+ Vytisknout

Diskuze: Škoda Karoq míří do Frankfurtu. Co všechno si budou moci návštěvníci prohlédnout?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Speciální automatické pluhy postavené na základě těžkého tahače Mercedes-Benz Arocs

Mercedes testuje sestavu monstrózních pluhů. Mají speciální určení a jediného řidiče

BMW M550i poškozené hurikánem Harvey

Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

Nissan GT-R v úpravě LM1 RS GT-R

Upravený Nissan GT-R chce zajet nový rekord Nürburgringu, bude mu k tomu 1100 koní stačit?

Ilustrační foto

Odborníci spočítali, kolik stojí dopravní zácpy. A jedna vláda už začala situaci řešit

Subaru Forester se nebojácně popralo s pořádnou pouštní dunou

Subaru zase jednou dokázalo, proč patří na špici mezi čtyřkolkami

Tetris na palubním počítači vozu GAZelle Next

To tu ještě nebylo! Ruská automobilka ukryla do palubního počítače oblíbenou kratochvíli

Range Rover Velar je jedním z nejkrásnějších SUV na trhu.

Má nápad Land Roveru šanci? Chce zatočit s čínskými plagiátory, fanoušky ale nepotěší

reklama
reklama

Doporučujeme

Ilustrační foto (Audi R8 V10 Plus v tuningovém hávu od firmy ABT)

Audi Sport potřebuje postavit pár rychlých SUV, než dojde na pořádný sporťák

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Jen to majitel zkouší nebo má jeho BMW skutečně takovou hodnotu? Za 32 let není ani zajeté

  3. Není kolo jako kolo, na tom od BMW se totiž ani nezapotíte

  4. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  5. Podívaná, při které se tají dech. Shelby Baja Raptor si podmanil pouštní duny

  6. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

reklama