DISKUZE K ČLÁNKU

Jak fungují triky na snížení spotřeby paliva? Budete se divit

Jak snížit spotřebu paliva je v dobách vysokých cen benzínu palčivým tématem pro nejednoho motoristu. Řešením číslo jedna je výměna neekologického modelu za nějaký zelenější, ideálně s elektromotorem. Finančně mnohem méně náročnou metodou je úprava stávajícího automobilu. Pomůže to však?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» Jiri F. (Hlasoval 1 člověk) 25.08.2017 22:50
Spotřebu sleduji jako hobby doslova fanaticky,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomas F.

    Tomas F.

    86.49.13.XXX
    jj galon je 3,8 litru..,, jinak autor clanku by jeste vyhodil sedacky, dal lehci baterku,tankoval maximalne 10 litru,,ridil hladovy a ziznivy..)))) a na nakup zapomente..))))

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Píďa56

    Píďa56

    95.80.230.XXX
    mám zkušenost že úspora na jedné straně tedy spotřeba různými způsoby přináší výdaje na jiných částech auta otáčky na hranici úspor na konto rychlosti dlouhodobě poškozují tlumiče i filtry dost vysoký náklady na výměnu a to nepočítám odlišný způsob jízdy oproti ostatním ne šetřivým řidičům kterým překážíte a nebo naopak překáží oni vám při nejmenším je to o plechy a o nervi ! jaký bylo moje překvapení když sem jezdil téměř bez brzd hodně předvídal a brzdil motorem na technický sem se dozvěděl že mám moc rezaví kotouče a bubny vzadu taky nic moc a to za necelí dva roky taky dost nákladný na opravy spousta jiných maličkostí který při součtu dají vyšší náklady na provoz než je úspora za ph ! zkrátka nic se nemá přehánět a soustředit se jen na jedno je řekněme ošidné!všem přeji šťastnou cestu a pevný nervi 11 14 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Michal Z.

    Michal Z.

    90.181.51.XXX
    POZOR!! Mechanik z Brna na nic nepřišel. Je to jen pořádný podvod typu různých podnikavců, kteří prodávají předražené nádobí a podobné krámy. Vžilo se pro ně přiléhavé označení ŠMEJDI! Mají to sofistikovaně "ošetřené"! Nic neobjednávat, nekupovat, neplatit!!!. Pokud byste jim ten nicotný krám chtěli vrátit, tak se na ně nijak nedostanete a doručovací firma PDP se na tom podvodu podílí. Identitu těch šmejdů.nesdělí, telefonem nedostupní (jen mele plechováí huba) a na emaily reagují arogantně, že jsou "jen" dopravci. Přitom balík je označen odesilatelem, který je špatně dohledatelný s adresou shodnou s PDP!!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Lubomir V.

    Lubomir V.

    89.203.221.XXX
    Znám jedinou cestu, jak ušetřit, nikoli snížit spotřebu benzinu, která funguje. Myslím v případě, kdy už dávno řidič jezdí co nejekonomičtěji, jak to jde. A to úpravu benzinového vozu na E85. Při zachování stylu jízdy je spotřeba stejná, náklady na palivo výrazně nižší. Důležitá je ale i správná volba přídavné řídící jednotky. Reklama se zde asi nesmí ..... takže napovím, jde o jednotku naší, české produkce. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Ladislav P.

    Ladislav P.

    82.8.187.XXX
    Malá rada pro autora článku : Neplést si U.S. Gallon s Imprerial Gallon.
    Správná spotřeba je 6,02 l/100km 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Maata

    Maata

    194.228.13.XXX
    Mám tdi . Při rozjezdu co nejrychleji dostat cestovní rychlost. Potom lehká noha a nepřekračovat stovku. S 1.9 tdi dokážu 4.3l. Jinak bez snahy 5.0 Pro autora článku. Ještě jednou si to přečti ,máš tam bordel v těch číslech.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Vacl

    Vacl

    94.74.197.XXX
    Podobně jako Jiří F sleduji spotřebu neustále až na to, že jsem zvyklý jezdit svižně. Přesto, pokud nepřekračuji vyhlášku o víc než 10% jezdím s 1,9 TDI PD za 5 litů.
    Největší úspory dosáhnu tak, že
    - co nejrychleji se dostanu na cestovní rychlost, kterou pak jen udržuji
    - čtu situaci a hodně dojíždím s vyřazenou rychlostí
    - předjíždím, abych se dostal na volnou silnici a pak mohl je sám svým tempem
    - vyměnil jsem široká kola (205) za užší (195) a to udělalo úsporu půl litru
    - běžně nahoru řadím přes dva, někdy i přes tři stupně
    Na současném Roomstru mám za sedm let najeto bez problémůl 300 tisíc.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jiri F.

    Jiri F.

    46.135.24.XXX
    Spotřebu sleduji jako hobby doslova fanaticky, jistě ne kvůli penězům, pár desetin úspory nafty nic neznamená. Popsané efekty? Pochybuji.... Nedělám nic moc, jen pěstuji plynulou jízdu bez zbytečného brzdění i prudké akcelerace, dojíždím, na trase maximálně ubírám plyn, abych jel za co nejmenší zdvih pedálu. Vyřazuji na neutrál jen tehdy, když znám trasu, jinak ne. Řadím při rozjezdu promotně nahoru. Spotřebu s diesely SDI a HDI mám mezi 4 - 4,5. Pod 4 je to kupodivu obtížné. Typ pneu nerozhoduje, klima cca o 0,1, nic víc.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • Jindřich N.

    Jindřich N.

    37.221.241.XXX
    Nedovedu si představit, jak bych v plně rychlosti vpřed mohl u manuální převodovky zařadit zpátečku.
    Autor to možná zkusil v automobilu ze 30. let 20. století a přitom očesal všechny zuby na zasunutých pastorcích. A musel vyvinout patřičnou sílu a mít zacpané uši, aby neslyšel, jak se hoblují zuby pastorků. Výsledek: převodovka do šrotu. U automatických převodovek se nestane vůbec nic.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit

Aktuálně

Záběry ze závodu

Vsadili byste správně? Největší závod ve sprintu měl překvapivého vítěze

Volkswagen Tiguan Allspace

Volkswagen zahájil předprodej Tiguanu Allspace, cenou poráží i Kodiaq

Koncept Bugatti Galibier

Co nahradí Bugatti Chiron? Ve hře je i elegantní čtyřdveřový hybrid

Ilustrašní foto: BMW M3 CSL

Konečně rozum? Šestiválcová BMW M jen tak nezmizí. Kde bereme jistotu?

Test pneumatik: Dunlop WinterSport 5

První testy zimních pneumatik: Hned dva premianti pochází z České republiky

Retro autobus Bender White 706 vozil turisty po národním parku Yellowstone od roku 1937

Stylovější autobus z 30. let nenajdete, White 706 má přitom za sebou desítky let tvrdé služby

Ilustrační foto

Volkswagen zlevnil filtry pevných částic, jaké výmluvy si majitelé dieselů připraví teď?

reklama
reklama

Doporučujeme

reklama