Pokud se chcete se svým vozem Porsche ještě víc odlišit a vystoupit z davu, pak není nic snazšího, než si objednat zakázkový lak. Taková sranda samozřejmě něco stojí, ovšem tahle konkrétní barva Phyton Green vyšla majitele na těžko uvěřitelných 2,1 milionu korun.
Jak už vám zřejmě došlo, nejedná se o žádnou obyčejnou barvu. Tahle barva totiž patří do sekce "Chromaflair" a z továrny Porsche vyjede ročně pouhých pět vozů s tímto speciálním lakem. Kromě Phyton Green si ještě zákazníci mohou objednat "Chromaflair" modrou, zlatou nebo fialovou.
Odstín této barvy může připomínat barvu používanou na vozech Lamborghini, ovšem oproti italskému výrobci si u Porsche pořádně připlatíte. Na instagramovém profilu PTSRS se totiž objevila informace, podle které vyjde takový lak na 82,645 euro, což je v přepočtu cca 2,1 milionu korun. Jen pro představu, za takovou cenu byste si mohli pořídit třeba prémiové SUV Porsche Cayenne Diesel Platinum Edition.
A PTSRS Exclusive: This paint to sample Phyton Green "Chromaflair" 991.2 Turbo S will be the show car for Porsche Exclusive Manufaktur at the upcoming AvD Oldtimer Grand Prix this weekend at the Nürburgring. According to @killsbugsfast who saw this car in person, this is one of several "Chromaflair" paints for which only five examples are produced per year, and is priced close to six figures. There are also blue, gold, and violet versions of "Chromaflair", with the violet example having been displayed before in Zuffenhausen. Much thanks to @minimaldigital for the shot. What are your thoughts on this color? #PTSRS
Díky této unikátní barvě se tak dá tohle Porsche 911 Turbo S považovvat za cennější kousek, než vozy z "Exclusive Series". A to ani nezmiňujeme jeho 3.8 litrový plochý šestiválec o výkonu 580 koní, díky kterému je Turbo S jedním z nejlépe akcelerujících vozů na světě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.