Internet se poslední dobou plní videi, na kterých různá individua rozbalují různé věci, od naprostých blbostí až po automobily. Málokdo má ovšem takový styl, jako Yazeed Al-Rajhi, který se na Facebooku pochlubil videem, na kterém si rozbaluje své nové Bugatti Chiron
Dříve či později bude na světě několik stovek těchto automobilů, ovšem i tak je každé Bugatti Chiron jedinečným strojem, který stojí za pozornost. Tento si jí však zaslouží ještě minimálně ze dvou dalších důvodů: netradičního zbarvení a velmi netradičního "rozbalování".
Začněme ale od barvy. Bugatti Chiron se zatím ukázala v několika víceméně tradičních barevných kombinacích, které sdílí s předchozím Veyronem. Tento Chiron si však majitel objednal v černo-bílé kombinaci, díky které na první pohled připomíná Pandu - samozřejmě nic ve zlém.
Motoristé z USA by naopak mohli dodat, že v této barevné kombinaci připomíná spíše zbarvení některých policejních vozů z různých států USA, od těch však Bugatti odlišuje mnoho věcí, včetně cenovky 3 milionů dolarů (cca 66,2 milionu korun). Tato barevná kombinace je však u majitele, kterým je Yazeed Al-Rajhi, oblíbená, neboť před časem si objednal i stejně zbarvené Bentley Bentayga.
Pokud se však u majitele zdržíme, Yazeed Al-Rajhi není žádný nováček ve světě rychlých vozů. Dokonce se dát říci, že ve svých 36 letech patří k jedněm z "nejvhodnějších" majitelů hypersportovních automobilů. Má za sebou totiž bohatou závodní kariéru, během se jako rally závodník účastnil šampionátu IRC i WRC. Kromě toho také vlastní závodní tým, který se účastnil Rally Dakar 2015 s vozem Mini a často se věnuje charitě.
Motor W16 o výkonu 1,500 koní a neskutečném točivém momentu tak bude pod jeho vedením jistě v dobrých rukou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?