Je to koncernový hráč. Škoda prozradila jméno nového šéfdesignéra

-mao / AutoRoad.cz, 2. srpna 2017, 12:03 Google+

Oliver Stefani přebírá od 1. září odpovědnost za oblast designu ve společnosti Škoda Auto. Třiapadesátiletý Stefani, který je absolventem studia designu v Braunschweigu a v kalifornské Pasadeně, naposledy působil jako vedoucí designu exteriéru značky Volkswagen. Jeho rukopis nese celá řada sériových vozů značky Volkswagen uplynulých deseti let a mnoho automobilových konceptů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Oliver Stefani přebírá od 1. září 2017 odpovědnost za oblast designu ve společnosti ŠKODA AUTO

Oliver Stefani přebírá od 1. září 2017 odpovědnost za oblast designu ve společnosti ŠKODA AUTO | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

„Design značky Škoda se v uplynulých letech velmi dobře rozvíjel. Nedávno jsme nový výrazný designový jazyk přenesli také na naše modely SUV,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier. „S Oliverem Stefanim nyní zahajujeme další fázi rozvoje. Naše auta navrhne a povede do éry digitalizace a elektrifikace výroby vozů ještě emocionálněji. Oliver Stefani má velký kreativní potenciál. Těším se na spolupráci,“ zdůrazňuje Maier.

Také pro Christiana Strubeho, člena představenstva společnosti Škoda Auto za oblast technického vývoje, je Stefani ideálním člověkem: „Jsem přesvědčen, že Oliver Stefani bude dále důsledně rozvíjet nový designový jazyk značky Škoda a úspěšně ho pozvedne na další úroveň. Díky svým dovednostem zákazníky značky Škoda budoucími modely nadchne. Ke značce Škoda se hodí,“ dává Strube najevo své přesvědčení.

Oliver Stefani během své dosavadní kariéry nejednou projevil svůj um. V roce 2002 nastoupil do koncernu Volkswagen. Jeho rukopis nese celá řada sériových vozů značky Volkswagen uplynulých deseti let a mnoho automobilových konceptů. Rozhodující měrou se podílel na vývoji modelů up!, Polo, Jetta, Tiguan, současné generace modelu Golf a showcarů rodiny ID.

Nový šéfdesignér značky Škoda absolvoval studium designu v Braunschweigu a v kalifornské Pasadeně. Vedle toho pracoval tři roky v Design Center Europe ve španělském Sitgesu. Jeho dovednosti se ke značce Škoda, pro niž jsou typická četná “Simply Clever” řešení a výrazný krystalický designový jazyk, dokonale hodí.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Je to koncernový hráč. Škoda prozradila jméno nového šéfdesignéra

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Speciální edice záchranných vozidel značky Škoda

Nové Škodovky pro policii a záchranáře? Speciální řada "má koule"

Čínský e-shop Alibaba rozjíždí prodej aut přes internet, místo autosalonů staví obrovské automaty

Známý e-shop rozjíždí prodej aut, místo autosalonů staví obří automaty s kočkou na střeše

Škoda Fabia 1.2 TSI Monte Carlo (2017)

Skutečně Američané nesnáší evropské hatchbacky? Víme, proč jich v USA moc nepotkáte

Velký sestřih celé druhé sezóny Grand Tour

VIDEO: Velký sestřih druhé sezóny Grand Tour, tady si vybere snad každý

Tekuté řetězy jsou jen opravdu nouzovým řešením

Tekuté řetězy: Mají vůbec smysl nebo jsou to vyhozené peníze?

Muzeum Porsche konečně představilo dlouho chybějící exponát, nejstarší model 911 série 901 z roku 1964

Muzeum Porsche představilo dlouho ztracený unikát, náročná renovace trvala 3 roky

reklama
reklama

Doporučujeme

Ukradená replika Fordu GT40 z roku 1966

Hloupějšího zloděje snad nenajdete. Jedinečný vůz se snažil zamaskovat černou…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

  2. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  3. Unikátní test české ikony? Američtí novináři vytáhli Tatru do centra LA. Tady je výsledek

  4. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  5. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  6. VIDEO: První sníh si užíval na motokáře, radost mu zkazil až místní Šerif

reklama

Zprávy odjinud