Pořídit si exkluzivní sportovní vůz jako je Lamborghini Gallardo je jedna věc, ovšem platit za jeho servis a údržbu je věc druhá. Tento pětiletý chlapec to však zvládá absolutně bez problému.
Mnoho z nás se možná v dětství potloukalo po garáži a dívalo se rodičům pod ruce, když pracovali na automobilech. Tyto první krůčky pak vedly k vlastním pokusům, k prvnímu přezutí kol nebo první výměně oleje. Většinou jsme se to však učili na starších vozech domácí výroby.
Pětiletý Markus z USA však hraje vyšší ligu. Nejen že v pěti letech vystupuje před kamerou jako ostřílený "Petrolhead, ale dokáže i takřka sám vyměnit olej v exkluzivním voze jako je právě Lamborghini Gallardo vyráběné mezi lety 2004 až 2008.
Kromě skvělých jízdních vlastností, vysokých rychlostí a astronomických pořizovacích cen se však tyto vozy pyšní ještě jednou vlastnosti: nepříliš snadným servisem. S tím si však Markus hravě poradil a ještě přitom stihl dělat i správný YouTube marketing.
Speciálním klíčem povolil a odstranil olejový filtr, poděkoval sponzorům za nový, zvedl vůz na hydraulickém zvedáku, vypustil starý olej, vyměnil podložky pod výpustními šrouby, vyměnil olejový filtr a dolil čerstvý olej. Poté ještě nechal běžet vůz 2 minuty při 2 tisících otáček aby měl jistotu že vše správně pracuje a "vydal se na testovací vyjížďku".
Nakonec videa pak znovu udělal malou reklamu výrobci olejů a rozloučil se s obecenstvem. Jako by to nic nebylo. V pouhých pěti letech. Přesně v tom věku, kdy většina z nás jezdila nanejvýš na plastové Tatrovce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.