Škoda Karoq je připravena na první etapu Tour de France

-mao / AutoRoad.cz, 30. června 2017, 13:29 Google+

Tour de France může začít. Škoda Karoq v sobotu nastoupí na start se třemi týmy v roli servisních vozidel. Kompaktní SUV doprovodí tři týmy na čtrnáctikilometrové časovce v Düsseldorfu. Vozy se mohou pochlubit několika zvláštnostmi, například vysílačkami a nosiči kol. Vnější vzhled vozů Karoq je proveden v designu jednotlivých týmů pomocí fólií.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Servisní vůz Škoda Karoq pojede v první etapě Tour de France v Düsseldorfu např. pro nizozemský tým „Lotto NL – Jumbo“.

Servisní vůz Škoda Karoq pojede v první etapě Tour de France v Düsseldorfu např. pro nizozemský tým „Lotto NL – Jumbo“. | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Po 30 letech startuje Tour de France opět v Německu. První etapa – časovka – vede od düsseldorfského výstaviště po známé Královské aleji a podél Rýna zase zpět k výstavišti. Bude to premiéra pro Düsseldorf i pro model Škoda Karoq, neboť nové kompaktní SUV značky Škoda se před svým uvedením na trh, které proběhne koncem roku, poprvé ukáže na veřejnosti. Tři servisní vozy Škoda Karoq doprovodí týmy „Team Dimension Data“ z Jihoafrické republiky, Lotto NL - Jumbo‘ z Nizozemska a „Lotto Soudal“ z Belgie na čtrnáctikilometrové časovce. Nebudou pouze pojízdným skladem náhradních dílů pro závodníky, na palubě budou mít i doprovodný personál, který bude se závodníky ve spojení pomocí vysílaček.

Vozy Karoq jsou individuálně upravené v barvách jednotlivých týmů: „Team Dimension Data“ doprovodí Karoq v kombinaci černé, bílé a zelené barvy, kompaktní SUV týmu „Lotto NL – Jumbo“ bude žlutočerné, tým „Lotto Soudal“ doprovodí červenobílý Karoq. Na střechách všech kompaktních SUV se bude skvět nápis „RIDE ON WITH #KAROQ“.

Karoq se ke třetí největší sportovní události světa skvěle hodí. Univerzální vůz je, se svou manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovou převodovkou DSG a systémem Dynamic Chassis Control (DCC), třemi volitelnými jízdními režimy a elektromechanickým posilovačem řízení, stejně dynamický jako závodníci. K dispozici je pět motorů s výkonovým spektrem od 85 kW (115 k) až po 140 kW (190 k).

Velkorysé vnitřní rozměry nabízí dostatek prostoru pro posádku, zavazadla i materiál, který při Tour může přijít vhod. Díky WiFi-hotspotu jsou splněny i všechny požadavky na konektivitu, cestující na palubě jsou vždy online. Jako první vůz značky nabízí Karoq také digitální přístrojový panel. Jednou z dalších zvláštností je virtuální pedál. Toto Simply Clever řešení jednoduše otevírá a zavírá páté dveře pohybem chodidla pod zadním nárazníkem.

Škoda je oficiálním partnerem největšího cyklistického závodu na světě už 14 let. Více než 250 pořadatelských, doprovodných a servisních vozů značky Škoda během 23denní Tour de France ujede zhruba 2,8 milionu kilometrů.

Blízký vztah české značky k cyklistice má historické kořeny. Před 122 lety zahájili zakladatelé firmy Václav Laurin a Václav Klement výrobu jízdních kol, než přešli na výrobu motorových vozidel. Cyklistika je jedním z pilířů strategie sponzoringu společnosti Škoda Auto. Vedle Tour de France a Vuelty značka podporuje další mezinárodní a národní cyklistické závody i akce masové cyklistiky.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Škoda Karoq je připravena na první etapu Tour de France

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Amarok

Nově nabízený motor o výkonu 120 kW srazil cenu Amaroka na 860 tisíc. Nebude ale slabý?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

Porsche Macan Turbo Performance Edition

Porsche představuje Macan Turbo Performance Edition. Tohle SUV má sil na rozdávání

Hummer

Americký drsňák se vrací do módy, zájem o Hummery je enormní

Názorný test pneumatik ukázal, o kolik dokáží zlepšit čas během jednoho kola

Kdo ukázal světu pneumatiku? Žádný automobilový průmysl, ale obyčejný veterinář

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

reklama
reklama

Doporučujeme

Bugatti Veyron

Kolik stojí provoz luxusního vozu? Za údržbu mnohdy dáte miliony

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

  3. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  4. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  5. Nový Hummer má za sebou silniční premiéru, vypadá absolutně famózně

  6. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

reklama