Škoda Karoq je připravena na první etapu Tour de France

-mao / AutoRoad.cz, 30. června 2017, 13:29 Google+

Tour de France může začít. Škoda Karoq v sobotu nastoupí na start se třemi týmy v roli servisních vozidel. Kompaktní SUV doprovodí tři týmy na čtrnáctikilometrové časovce v Düsseldorfu. Vozy se mohou pochlubit několika zvláštnostmi, například vysílačkami a nosiči kol. Vnější vzhled vozů Karoq je proveden v designu jednotlivých týmů pomocí fólií.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Servisní vůz Škoda Karoq pojede v první etapě Tour de France v Düsseldorfu např. pro nizozemský tým „Lotto NL – Jumbo“.

Servisní vůz Škoda Karoq pojede v první etapě Tour de France v Düsseldorfu např. pro nizozemský tým „Lotto NL – Jumbo“. | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Po 30 letech startuje Tour de France opět v Německu. První etapa – časovka – vede od düsseldorfského výstaviště po známé Královské aleji a podél Rýna zase zpět k výstavišti. Bude to premiéra pro Düsseldorf i pro model Škoda Karoq, neboť nové kompaktní SUV značky Škoda se před svým uvedením na trh, které proběhne koncem roku, poprvé ukáže na veřejnosti. Tři servisní vozy Škoda Karoq doprovodí týmy „Team Dimension Data“ z Jihoafrické republiky, Lotto NL - Jumbo‘ z Nizozemska a „Lotto Soudal“ z Belgie na čtrnáctikilometrové časovce. Nebudou pouze pojízdným skladem náhradních dílů pro závodníky, na palubě budou mít i doprovodný personál, který bude se závodníky ve spojení pomocí vysílaček.

Vozy Karoq jsou individuálně upravené v barvách jednotlivých týmů: „Team Dimension Data“ doprovodí Karoq v kombinaci černé, bílé a zelené barvy, kompaktní SUV týmu „Lotto NL – Jumbo“ bude žlutočerné, tým „Lotto Soudal“ doprovodí červenobílý Karoq. Na střechách všech kompaktních SUV se bude skvět nápis „RIDE ON WITH #KAROQ“.

Karoq se ke třetí největší sportovní události světa skvěle hodí. Univerzální vůz je, se svou manuální šestistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovou převodovkou DSG a systémem Dynamic Chassis Control (DCC), třemi volitelnými jízdními režimy a elektromechanickým posilovačem řízení, stejně dynamický jako závodníci. K dispozici je pět motorů s výkonovým spektrem od 85 kW (115 k) až po 140 kW (190 k).

Velkorysé vnitřní rozměry nabízí dostatek prostoru pro posádku, zavazadla i materiál, který při Tour může přijít vhod. Díky WiFi-hotspotu jsou splněny i všechny požadavky na konektivitu, cestující na palubě jsou vždy online. Jako první vůz značky nabízí Karoq také digitální přístrojový panel. Jednou z dalších zvláštností je virtuální pedál. Toto Simply Clever řešení jednoduše otevírá a zavírá páté dveře pohybem chodidla pod zadním nárazníkem.

Škoda je oficiálním partnerem největšího cyklistického závodu na světě už 14 let. Více než 250 pořadatelských, doprovodných a servisních vozů značky Škoda během 23denní Tour de France ujede zhruba 2,8 milionu kilometrů.

Blízký vztah české značky k cyklistice má historické kořeny. Před 122 lety zahájili zakladatelé firmy Václav Laurin a Václav Klement výrobu jízdních kol, než přešli na výrobu motorových vozidel. Cyklistika je jedním z pilířů strategie sponzoringu společnosti Škoda Auto. Vedle Tour de France a Vuelty značka podporuje další mezinárodní a národní cyklistické závody i akce masové cyklistiky.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Škoda Karoq je připravena na první etapu Tour de France

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford Focus

Ford přiznává technické problémy motorů prvních Focusů RS

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

Nejostřejší Škoda Fabia nové generace oslavuje závodní úspěchy Fabie R5 ve světě rally

Ostrá Škoda Fabia nové generace! Jaká je?

Ilustrační foto

Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

Lunar Rover na Měsíci

Nejodvážnější cesta v historii motorismu měřila jen 35 kilometrů a uskutečnila se před 45 lety

Buick Roadmaster Skylark Convertible

Auta hudebních legend šedesátých letech? Třeba Neil Young

reklama
reklama

Doporučujeme

Bugatti Veyron

Kolik stojí provoz luxusního vozu? Za údržbu mnohdy dáte miliony

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  2. Kráska s okřídleným šípem? Škoda 1000/1100 MBX ohromila svět

  3. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  4. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

  5. Senna, nejextrémnější vůz automobilky McLaren byl představen

  6. Facebook opět ukázal svou sílu. Majitel ukradené Hondy sám vypátral zloděje a předal ho policii

reklama