Na internetu se objevil tenhle Dodge Challenger Hellcat s nájezdem pouhých 18 mil (přibližně 28 kilometrů). Rozbitý Hellcat v současné době nabízí americká firma v Oháju, která se specializuje na zakázkové přestavby a úpravy.
Zatímco v inzerátu není zmínka o tom, jak k poškození došlo, při bližším pohledu na fotografie je zřejmé, že se nejednalo o klasickou nehodu. Airbagy nejsou vystřelené, interiér jako nový. K poškození muselo dojít zřejmě, když bylo auto zaparkované, a nebo během přepravy.
Zatímco tenhle muscle car má bohužel to nejlepší za sebou, nejen interiér, ale i motorový prostor vypadá netknutě. To by znamenalo, že by mohl ještě někomu nezajetý 707 koňový motor o obsahu 6,2 litru dobře posloužit.
Je tedy otázkou, jak tento krasavec nakonec dopadne. Možná se někdo odvážně pustí do výměny dveří, nárazníků a opravy střechy a všech sloupků; a možná ho objevíme brzy naleštěný a vypucovaný s poznámkou „první majitel, nekuřák“.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?