Chorvatsko? Dálnice, fronty a poplatky. Podívejte se, jak dopravci nově mohou platit mýto

AutoRoad.cz, 3. května 2017, 15:53 Google+

DKV Euro Service nabízí od dubna jako první zahraniční poskytovatel tankovacích a servisních karet možnost následné úhrady mýtných poplatků za využívání chorvatských dálnic provozovaných společnostmi Hrvatske autoceste d.o.o. (HAC) a Autocesta Rijeka-Zagreb d.d. (ARZ) pro vozidla nad 3,5 tuny.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Chorvatská dálnice

Chorvatská dálnice | foto: DKV

Sdílejte článek

„Chorvatsko je pro logistiku důležitou tranzitní zemí. Dopravní společnosti s mezinárodní působností projíždějí tímto balkánským státem, když jedou například z Turecka, Srbska, Řecka, Bulharska, Rumunska nebo Maďarska do Itálie a Španělska či do střední a severní Evropy,“ říká Ondřej Pavlík, výkonný ředitel české a slovenské pobočky společnosti DKV Euro Service.

Mýtné se v Chorvatsku řídí počtem ujetých kilometrů a vztahuje se na všechna vozidla pohybující se po tuzemských dálnicích. Majitelům aut nad 3,5 tuny a autobusů DKV nabízí možnost plateb v režimu následné úhrady (PostPay) prostřednictvím palubní jednotky ENC. Zákazníci DKV zároveň obdrží od provozovatele až 35% slevu.

Palubní jednotku lze získat po rychlé a snadné registraci na příslušných prodejních místech provozovatele HAC prostřednictvím karty DKV a okamžitě ji nainstalovat do vozidla. Výhodou pro řidiče je možnost využívat speciální jízdní pruhy pro uživatele ENC, čímž ušetří čas. Firmy ocení kromě slev i prodlouženou lhůtu splatnosti a výhody jednoho vyúčtování mýtných poplatků z téměř 30 zemí.

Vytisknout

Diskuze: Chorvatsko? Dálnice, fronty a poplatky. Podívejte se, jak dopravci nově mohou platit mýto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Renault Koleos dostal druhou generaci, která je výrazně hezčí než ta první.

Víme, kdy dorazí nový Renault Koleos. A známe i jeho ceny

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud