Greater London Borough se stane prvním místem v EU, kde budou řidiči naftových vozidel parkovat o 50% dráže než ostatní.
Start projektu mířícího ke zlepšení ovzduší v oblasti je plánován od 3. dubna 2017. V důsledku to znamená to, že automobily se vznětovými motory budou platit o 4 pence za minutu více, což se rovná 2,40 liber za hodinu, a to je o 50 % více, než vozidla jezdící na benzín, informuje ÚAMK.
Tato změna je navržena tak, aby odradila řidiče dieselových aut od vjezdu do Westminsterské oblasti, ve snaze snížit znečištění vzduchu od naftových motorů. Rada města uvedla, že oblast Merylebone trpí jednou z nejvyšších úrovní znečištění ovzduší v Londýně.
Zvýšení cen se však bude týkat jen návštěvníků, tedy běžných občanů se nedotkne a ceny povolenek pro místní zůstanou beze změny. Vybrané parkovné se dle vyjádření městské rady investovat do rozvoje udržitelné mobility.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.