Již za tři dny se dočkáme světové premiéry nové automobilové show z dílny slavné trojice Clarkson, May a Hammond. Společně s tím se spustila po celém světě velká reklamní kampaň, a jak se dalo čekat, je dosti zajímavá.
Nový pořad se jménem The Grand Tour bude tvrdou konkurencí pomalu klesajícího pořadu Top Gear. Ten v dobách Clarksona, Hammonda a Maye trhal rekordy ve sledovanosti, jenže s jejich odchodem a nástupem nových tváří se vše změnilo.
A jelikož se již několik týdnů zpátky nechala slavná trojice slyšet, že se máme na co těšit, pomalý celý svět se nemůže dočkat na první páteční epizodu. A jelikož by to mělo stát za to, byla spuštěna velká reklamní kampaň. Ta zatím probíhá v britském Londýně, německém Berlíně a americkém Hollywoodu.
A o co jde? Právě na těchto místech jsou umístěné různě nabourané Toyoty Prius předešlé generace. Ty mají na svých bocích uvedené nápisy The Grand Tour. A jelikož si toho všimlo nemalé procento kolemjdoucích, byla otázka času, kdy se tahle promyšlená a dosti drsná reklama na hybridní Toyotu dostane do všech světových médii.
Fanoušci bývalého Top Gearu pak jistě vědí, proč byla pro propagaci nové show použita právě hybridní Toyota. Ta totiž byla trnem v oku Jeremy Clarksonovi a pokaždé když se naskytla možnost, na její konto uváděl dosti nelichotivé poznámky.
Tak či tak, tuhle reklamní kampaň muselo vymyslet ono trio, protože je v ní obsažena jistá dávka černého humoru, klasického vtipu a naprosté originality.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.