Bugatti podlehlo tlaku a přiznalo se ke lži. Co na to zákazníci?

ar5, 19. září 2016, 10:10 Google+

Nové Bugatti Chiron při světové premiéře ukázalo, že předchůdce s názvem Veyron ve všem předčí. Jenže nyní se ukazuje, že nám automobilka tak trošku lhala a je otázkou, jak s touto lží naloží zákazníci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bugatti Chiron nahrazuje letitý Veyron, váží necelé dvě tuny a má 1500 koní.

Bugatti Chiron nahrazuje letitý Veyron, váží necelé dvě tuny a má 1500 koní. | foto: Bugatti

Sdílejte článek

Ačkoliv je pod kapotou ukryto 1 500 koní, nejspíše to vypadá, že Chiron bude ve výsledu pomalejší než jeho předchůdce! Zákazníky nalákal i tachometr, který je cejchován do hodnoty 500 km/h, jenže nově vyplula na povrch šokující zpráva, kterou asi čekal jen málokdo. Ta se týká konečné maximálky, na kterou bude Chiron nastaven.

Udávaná maximálka se totiž nově vyšplhala na 420 km/h, o čemž svědčí prohlášení vedení značky. „Chiron dosahuje maximální rychlosti 420 km/h omezené pro jízdu po silnicích. Bugatti tento limit pro své zákazníky neodstraní, ani nemá v plánu tak učinit”. Že je to šokující zpráva? No, možná tomu tak je, protože kde kdo čekal, že Chiron bude zabiják Veyronu.

Přitom jeho vrcholná verze Super Sport nabídla maximálku 431 km/h, takže vlastně nastává otázka, proč kupovat Chiron, když je Veyron stejně silný, v případě edice Super Sport dokonce rychlejší. Zajímavý problém pak završuje dříve udávaný pokus o překonání rychlostniho rekordu v roce 2018. Ten bude nejspíše proveden s odblokovaným Chironem, takže ano, Veyron bude pokořen, ovšem v reálu si zákazníci nebudou moci dopřát rychlost větší jak 420 km/h.

Vytisknout

Diskuze: Bugatti podlehlo tlaku a přiznalo se ke lži. Co na to zákazníci?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI Ultimate (2015)

TEST: Volkswagen Amarok 2.0 BiTDI Ultimate: Svalnatý parťák do nepohody

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud