Renault se v Ženevě neztratil

Daniel Šupa, 15. března 2005, 15:04 Google+

Na 75. ženevském autosalonu představil francouzský výrobce přepracované modely Laguna a Vel Satis.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Laguna

Laguna | foto: Renault

Sdílejte článek

Design nového modelu Laguna a Vel Satis se výrazně vyvinul. Nová výbava, bezpečnostní systémy, motory a převodovky nabízí zvýšený komfort, potěšení z jízdy a kvalitu. K novým modelům Laguna a Vel Satis je k dispozici úplně nový navigační systém "Carminat Navigation and Communication". Velký prostor na stánku byl věnován firemním motoristickým sportovním aktivitám.

Přední partie Laguny doznaly největších změn. Laguna GT bude uvedena na trh s motorem 2,0 Turbo o výkonu 205 k. Laguna byl prvním vozem na světě, který získal hodnocení pět hvězdiček od Euro NCAP v roce 2001. Nový model je zase se zdůrazněním aktivní a pasivní bezpečnosti o krok napřed.

Vel Satis má nový design přední části, především světlomety a mřížka, nová zadní světla a nárazníky. Snaha o zvýraznění odvážných křivek. Nové modely zahrnují dvě hlavní vylepšení motorů: výkon dvoulitrové jednotky byl zvýšen na 170 k, zatímco motor dCi 2,2 litru přichází s filtrem sazí. Výbava byla v základním provedení obohacena. Zajímavý a prostorný Vel Satis je podobně jako Laguna ještě bezpečnější.

Řada Espace byla od začátku roku obohacena o model Dynamique, který se vyznačuje komfortní, tlumenou a sportovní atmosférou interiéru.

Omezená edice Mégane Renault Sport Trophy je mnohem sportovnější verzí modelu Mégane Renault Sport. Vyznačuje se podvozkem se specifickými prvky a nastavením. Tento sportovní podvozek bude k dispozici také jako volitelná výbava pro model Mégane Renault Sport. Srdcem je 3,5litrový 24ventilový motor 330 k V6.

Zmíněný multimediální systém „Carminat Navigation and Communication“ spojuje možnosti navigačního systému nové generace, rádio Cabasse Tronic 4 X 50 W a palubní měnič CD pro 6 disků s MP3 přehrávačem a hands-free ovládáním telefonu Bluetooth.

Renault vyzdvihuje svoji iniciativu v hledání bezpečného vozu. Nejnovější inovací, která vyplývá z této politiky, je opěrka hlavy, kterou je možné přizpůsobit pro používání malými cestujícími. Vyvinutá je pro děti ve věku 3 až 10 let a instalována je do modelů Scénic, Laguna a Espace.


Foto: Archiv

Vytisknout

Diskuze: Renault se v Ženevě neztratil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Aero 8

Morgan na objednávku šlechtice

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud