Cristiano Ronaldo si po vyhraném Mistrovství Evropy ve fotbale koupil Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse, majitel Leicesteru City zase hráčům za titul v Premier League daroval BMW i8. Fotbalisté zkrátka rychlá auta milují, což dokazují i členové kádru německého Bayernu Mnichov, jednoho z nejlepších klubů planety. Ti dostali možnost výběru nového Audi podle libosti a někteří rozhodně netroškařili.
Audi je partnerem Bayernu Mnichov již od roku 2002, letos tedy společně vstupují do patnácté sezony. Kromě toho, že hráči bavorského klubu jezdí v autech se čtyřmi kruhy, pořádá klub rovněž každý rok letní přípravné turnaje Audi Cup v domácí Allianz Areně nebo Audi Summer Tour na venkovních stadionech. Tyto akce se každý rok střídají a zajišťují automobilce z Ingolstadtu nemalou pozornost médií a fanoušků. U příležitosti začátku nové sezony německé nejvyšší soutěže (vypukne v pátek večer) i kulatého výročí spolupráce pak všichni hráči klubu dostali možnost vybrat si u Audi svého nového miláčka na čtyřech kolech.
Výběr to je vskutku rozmanitý, ne všichni totiž podle očekávání sáhli po některém ze sportovních modelů značky. Samozřejmě, hned patnáct hráčů zvolilo kombi RS6 Avant nebo elegantní čtyřdveřové kupé RS7 Sportback. K novým majitelům prvního modelu se řadí Holger Badstuber, Xabi Alonso, Thiago Alcántara, Manuel Neuer nebo Jérome Boateng, RS7 zvolili třeba staronová posila Mats Hummles, polský útočník Robert Lewandowski, Arturo Vidal nebo Franck Ribéry. Pak ale jsou i tací, kterým stačí relativně obyčejné Audi A3 Sportback s dvoulitrovým TDI. K takovým hráčům patří vítěz letošního Eura Renato Sanches nebo Fabian Benko.
Seznam obsahuje i Audi Q7 3.0 TDI (Arjen Robben, Tom Starke), Audi A7 Sportback 3.0 TDI (Kingsley Coman), Audi S6 Avant (Philipp Lahm), Audi RSQ3 (Thomas Müller) a konečně Audi S8 plus (David Alaba). Posledně jmenovanou limuzínu převzal už v červenci trenér Carlo Ancelotti, který před letošní sezonou nahradil Pepa Guardiolu. Pro něj to tedy byla premiérová návštěva v centrále automobilky, náležitě si ji však užil. Jak je vidět z fotografií, mezi vystavená auta přijel v otevřeném Audi R8 V10 Spyder. Předávací ceremonie, na níž mělo každé auto SPZ se jménem svého nového majitele, se pak uskutečnila za přítomnosti velkého množství fanoušků, hráči tak rozdali bezpočet podpisů a fotografií, někteří ukázali i něco málo ze svého fotbalového umění.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.