Ve Velké Británii před pár dny zakázali vysílat reklamu na novou Audi R8. Důvod vás možná zarazí, ale svědčí o tom, jak jsou Britové konzervativní.
Ve videu kromě sdělení „More Focus. More Drive.“ vidíme i lidské oko, v němž je zachycen průběh hodně dynamické sportovní jízdy. Některý divákům to může přijít zajímavé, sledovat z tohoto úhlu pohledu, co dokáže supersport s výkonem 610 koní, jenže v Británii to je tak trošku jinak.
Při následné kontrole britskou "vysílací radou" se někdo rozhodl, že se jedná o moc divokou a progresivní reklamu na vůz. A tak se stalo, že reklamu prostě zakázal. Prý naváděla diváky k ostré nebezpečné jízdě na silnicích. Co na tom, že samotné video bylo natočeno převážně na uzavřeném okruhu.
Pokud i vás zajímá, co vše "špatného" je ve videu zachyceno, pak si jej pusťte. Krátké ale dost zajímavé video můžete zhlédnout zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?