Nizozemské zastoupení značky Porsche se si asi muselo dát hodně velkou facku. Omylem totiž světu na krátkou dobu ukázalo, jak bude vypadat omlazené Porsche 911 GT3.
Díky tomu tak přinášímne první snímky omlazené 911 GT3 (991), která na svět unikla skrze jednu speciální aplikaci. Na nizozemském zastoupení webu značky totiž byla nedávno spuštěna aplikace, v níž šlo novou GT3 "vymalovat" podle svého vkusu.
Výsledkem byl 3D model s dotyčným barevným schématem, ovšem jednalo se o omlazenou generaci zběsilé 911ky. V podstatě se tak dá díky tomu odpozorovat, co vše se na něm změnilo. Omlazené Porsche dostalo nový zadní a přední nárazník, přičemž ten vpředu dostal výraznější nasávací otvory. Krom toho přibyly decentně odlišené zadní lampy a tenčí LED pásky pro denní svícení vpřední části.
Po stránce pohonu se vylepšené Porsche 911 GT3 nabídne opět atmosférický benzinový 3,8litrový šestiválec s lehe navýšeným výkonem. To znamená, že současná hodnota 475 koní se brzo stane minulostí. Perličkou je fakt, že se očekává návrat manuální převodovky, takže o to větší řidičské zážitky by měla novinka z Německa nabídnout.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.