Nizozemské zastoupení značky Porsche se si asi muselo dát hodně velkou facku. Omylem totiž světu na krátkou dobu ukázalo, jak bude vypadat omlazené Porsche 911 GT3.
Díky tomu tak přinášímne první snímky omlazené 911 GT3 (991), která na svět unikla skrze jednu speciální aplikaci. Na nizozemském zastoupení webu značky totiž byla nedávno spuštěna aplikace, v níž šlo novou GT3 "vymalovat" podle svého vkusu.
Výsledkem byl 3D model s dotyčným barevným schématem, ovšem jednalo se o omlazenou generaci zběsilé 911ky. V podstatě se tak dá díky tomu odpozorovat, co vše se na něm změnilo. Omlazené Porsche dostalo nový zadní a přední nárazník, přičemž ten vpředu dostal výraznější nasávací otvory. Krom toho přibyly decentně odlišené zadní lampy a tenčí LED pásky pro denní svícení vpřední části.
Po stránce pohonu se vylepšené Porsche 911 GT3 nabídne opět atmosférický benzinový 3,8litrový šestiválec s lehe navýšeným výkonem. To znamená, že současná hodnota 475 koní se brzo stane minulostí. Perličkou je fakt, že se očekává návrat manuální převodovky, takže o to větší řidičské zážitky by měla novinka z Německa nabídnout.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.