Jak to dopadne, když se proti sobě postaví na letištní ploše prozatím nejrychlejší SUV planety a zběsilé sportovní Porsche? Na tuhle otázku hledali odpověď v Rusku.
Máme zde totiž fungl nové Bentley Bentayga. To má pod kapotou silný přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 600 koní a točivým momentem 900 Nm. Na maximálku dá přitom přes 300 km/h a i ve zrychlení z nuly na stovku se nejedná o žádného šneka.
Proti silnému SUV se pak postavilo obdobně výkonné Porsche 911 Turbo. To má stejně jako Bentayga taktéž pohon všech kol, obří porci výkonu, rychlou automatickou převodovku, ovšem proti velkému Britovi je o něco lehčí a obratnější.
A jak dopadl závod téhle dvojice na jednu čtvrtmíli? No podívejte sami, výsledek prozrazovat nebudeme, ale jeden ze zmíněné dvojice dostal řádně za vyučenou. Přitom ten horší z dua se může chlubit velmi solidním časem 12,5 sekundy...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?