Jak to dopadne, když se proti sobě postaví na letištní ploše prozatím nejrychlejší SUV planety a zběsilé sportovní Porsche? Na tuhle otázku hledali odpověď v Rusku.
Máme zde totiž fungl nové Bentley Bentayga. To má pod kapotou silný přeplňovaný dvanáctiválec s výkonem 600 koní a točivým momentem 900 Nm. Na maximálku dá přitom přes 300 km/h a i ve zrychlení z nuly na stovku se nejedná o žádného šneka.
Proti silnému SUV se pak postavilo obdobně výkonné Porsche 911 Turbo. To má stejně jako Bentayga taktéž pohon všech kol, obří porci výkonu, rychlou automatickou převodovku, ovšem proti velkému Britovi je o něco lehčí a obratnější.
A jak dopadl závod téhle dvojice na jednu čtvrtmíli? No podívejte sami, výsledek prozrazovat nebudeme, ale jeden ze zmíněné dvojice dostal řádně za vyučenou. Přitom ten horší z dua se může chlubit velmi solidním časem 12,5 sekundy...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.