Trojice slavných a dnes už bývalých moderátorů britské televizní show Top Gear, Jeremy Clarkson, Richard Hammont a James May, v posledních měsících připravují velkolepou show pro online televizi Amazon Prime. I přesto, že jsou výrazně vytíženi touto prací, nalezli si čas a rozjíždějí společně další projekt.
Jedná se o nový online projekt s názvem DriveTribe. Ten si klade za cíl stát se novou online platformou pro „petrolheady“ všeho věku. Celá idea projektu spočívá v početné redakci, kde každý redaktor bude mít svou vlastní sekci, kde bude tvořit svůj vlastní obsah. A právě i členové slavné trojice dostanou svou vlastní sekci.
Ex-moderátoři Top Gearu ale nepůsobí v novém projektu jen jako redaktoři. Společně s bývalým producentem Top Gearu, který je současným producentem nové show pro Amazon Prime, Andy Willmanem vložili do celého projektu nemalé finanční prostředky. Tuto informaci potvrdil i výkonný ředitel projektu DriveTribe, Ernesto Schmitt.
Webové stránky projektu: DriveTribe.com
Světlo světa spatří tato nová platforma na podzim tohoto roku. Na její tvorbě se bude podílet mezi 15 – 30 redaktory. Důležité je podotknout, že se nový projekt DriveTribe nemá nic společného s připravovanou velkolepou show, kterou bude uvádět známé trio novinářů na internetové televizi Amazon Prime.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?