Jak to dopadá, když za volantem sportovního hatchbacku sedí nezkušený řidič a přecení své síly na okruhu Nürburgring? To ukazuje následující video.
V něm můžete vidět Renault Mégane RS, který nedopadl zrovna dobře potom, co jeho řidič přecenil své schopnosti. Zkrázka jel příliš rychle a nedokázal včas zabrzdit před zatáčkou. Následky pak uvidíte sami, není to hezký pohled.
Někomu se může zdát místo nehody povědomé, protože minulý rok se zde stala skoro stejná nehoda, při níž opět figuroval bílý Renault Mégane RS. Všechny nehody byly velmi vážné, ale žádný z řidičů neutrpěl žádná vážná zranění, což dokazuje, jak je Mégane RS velmi bezpečný vůz.
Současné provedení se již však pomalu chystá do zaslouženého důchodu a zcela nový model přijde až v roce 2017. V té souvislosti se předpokládá, že nabídne více než 300 koňských sil a taktéž pohon všech kol. To znamená silný odklon od stávající koncepce sportovních Méganů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?