Značka Volkswagen Užitkové vozy je v rámci své velkorysé a dlouhodobé podpory českého běžeckého lyžování generálním partnerem projektu Lyžování dětem, který organizuje závody pro děti a mládež v Libereckém a Královehradeckém kraji.
„Značka Volkswagen Užitkové vozy je již mnoho let neoddělitelnou součástí mnoha českých závodů v běhu na lyžích,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika.
„Je pro nás ctí, že můžeme prostřednictvím úspěšného projektu Lyžování dětem podporovat i závody dětí a mládeže v přespolním běhu a běhu na lyžích na mnoha různých místech České republiky. Podpora nové generace je nejlepší investicí do naší budoucnosti.“
Projekt Lyžování dětem podporuje regionální podzimní a zimní soutěže v přespolním běhu a v běhu na lyžích pro děti a mládež. Jeho cílem je mimo jiné objevování nových lyžařských talentů. Pořadateli soutěží jsou Krajské svazy lyžařů, lyžařské oddíly a kluby, značka Volkswagen Užitkové vozy vystupuje v roli generálního partnera.
Nejbližší závody v běhu na lyžích projektu Lyžování dětem, Český pohár staršího žactva v běhu na lyžích s mezinárodní účastí a finále „Hledáme nové talenty“, se konají již tento víkend 5. - 6. 3. 2016 v Horních Mísečkách. Poslední závody letošní zimní sezony se uskuteční 12. 3. ve Vysokém nad Jizerou a 19. 3. v Deštném v Orlických horách. Sezona přespolních běhů bude zahájena 6. 8. ve Skuhrově nad Bělou a do 22. 10. je na programu celkem 12 závodů. Na program jednotlivých soutěží navazují letní a zimní dětské lyžařské kempy.
Volkswagen Užitkové vozy je dlouholetým a stabilním partnerem českého běžeckého lyžování. Po více než desetileté spolupráci s českou reprezentací v běhu na lyžích vstoupil Volkswagen Užitkové vozy letos do třetí sezony jako hlavní partner Jizerské 50 a seriálu Ski Tour. Projekt Lyžování dětem je dalším z řady příkladů úspěšné spolupráce mezi značkou Volkswagen Užitkové vozy a běžeckým lyžováním.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?