Dost kuriózní svolávací akci před pár dny rozjel americký Dodge. Ten totiž musí nahnat do servisů přes 400 tisíc sedanů Charger.
Jedná se navíc o vskutku zajímavou úpravu, kdy pod kola přijdou malé klínky. Prý se tím zamezí možnému pádu vozu z heveru. Třem majitelům totiž Charger pří výměně kola sklouzl z heveru a způsobil naštěstí jen lehká zranění.
Díky těmto incidentům Dodge svolá do servisu všechny vyrobené Chargery a vybaví je klínky pod pneumatikami. Celkově se jedná o 441 578 aut v USA a 60 tisíc aut mimo Ameriku.
Vedení značky k tomu všemu navíc dodalo: "Struktura karoserie tohoto vozu je unikátní a pokud nejsou dodržovány instrukce v manuálu, může dojít ke sklouznutí vozu z heveru. Zarážky tu jsou proto, aby nám pomohly zajistit, že se budou instrukce dodržovat. Pečlivě analyzujeme všechna záruční získaná data a zjistili jsme, že naši zákazníci potřebují další pomoc".
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?