Dost kuriózní svolávací akci před pár dny rozjel americký Dodge. Ten totiž musí nahnat do servisů přes 400 tisíc sedanů Charger.
Jedná se navíc o vskutku zajímavou úpravu, kdy pod kola přijdou malé klínky. Prý se tím zamezí možnému pádu vozu z heveru. Třem majitelům totiž Charger pří výměně kola sklouzl z heveru a způsobil naštěstí jen lehká zranění.
Díky těmto incidentům Dodge svolá do servisu všechny vyrobené Chargery a vybaví je klínky pod pneumatikami. Celkově se jedná o 441 578 aut v USA a 60 tisíc aut mimo Ameriku.
Vedení značky k tomu všemu navíc dodalo: "Struktura karoserie tohoto vozu je unikátní a pokud nejsou dodržovány instrukce v manuálu, může dojít ke sklouznutí vozu z heveru. Zarážky tu jsou proto, aby nám pomohly zajistit, že se budou instrukce dodržovat. Pečlivě analyzujeme všechna záruční získaná data a zjistili jsme, že naši zákazníci potřebují další pomoc".
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?