Naši pravidelní čtenáři si jistě velmi dobře pamatují na článek, ve kterém jsme vás informovali o aukci, kde bude vydraženo jedno z nejvzácnějších vozidel na světě. Nyní vám přinášíme zprávu, jak tato aukce dopadla. Doporučit vám můžeme jediné. Pokud stojíte, raději se posaďte, nebudete totiž věřit vlastním očím.
Původní odhady hovořily o tom, že by se cena Ferrari 335 S Spider z roku 1953 mohla vyšplhat až na astronomických 30 milionů amerických dolarů, což je v přepočtu zhruba 750 milionů korun. Pokud by se vůz, poháněný masivním motorem V12 s objemem 3,8 litru a s výkonem o počtu 360 plnokrevných italských hřebců, za tuto částku opravdu vydražil, stal by se s jistotou nejdražším vozem, prodaným za poslední roky.
Nikdo ale nečekal, že tento automobil s bohatou závodní historií překoná svou cenou všechny dosud prodané automobily v historii. Konečná prodejní cena se vyšplhala na závratných 35 milionů amerických dolarů (875 milionů korun).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?