Modrý ovál v loňském roce uvedl novou generaci supersportovního modelu GT. Dostat se k němu ale není vůbec snadným úkolem.
Ford prý veřejně upřednostňuje fanoušky a majitele Fordu GT z roku 2005. To připomíná styl výběru zákazníků u italského Ferrari. Na internetu potenciální zájemci o nové GT musí vyplnit formulář, do kterého uvedou, kolik a jaké Fordy vlastní.
Výrobce si od toho slibuje, že nové modely GT budou vlastnit jen ti zákazníci, kteří s autem budou opravdu jezdit. Překupníci by se měli eliminovat tak, že při koupi vozu majitel podepíše dohodu, která mu na určitý čas zakáže nový Ford GT prodat.
„Chceme dát přednost lidem, kteří budou mít své auto rádi, ponechají si ho a budou s ním jezdit,” říká Raj Nair. Zmíněná přihláška pak Fordu prozradí, jaký vztah má zákazník k samotné automobilce.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?