Modrý ovál v loňském roce uvedl novou generaci supersportovního modelu GT. Dostat se k němu ale není vůbec snadným úkolem.
Ford prý veřejně upřednostňuje fanoušky a majitele Fordu GT z roku 2005. To připomíná styl výběru zákazníků u italského Ferrari. Na internetu potenciální zájemci o nové GT musí vyplnit formulář, do kterého uvedou, kolik a jaké Fordy vlastní.
Výrobce si od toho slibuje, že nové modely GT budou vlastnit jen ti zákazníci, kteří s autem budou opravdu jezdit. Překupníci by se měli eliminovat tak, že při koupi vozu majitel podepíše dohodu, která mu na určitý čas zakáže nový Ford GT prodat.
„Chceme dát přednost lidem, kteří budou mít své auto rádi, ponechají si ho a budou s ním jezdit,” říká Raj Nair. Zmíněná přihláška pak Fordu prozradí, jaký vztah má zákazník k samotné automobilce.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?