Japonská automobilka Toyota se chystá na nadcházejícím autosalonu v Tokiu ukázat hodně zajímavou verzi modelu GT 86 GRMN. Je to limitovaná edice a má se jí vyrobit jen sto kusů.
Ve srovnání se standardním provedením shodila na váze 45 kilogramů. a síla dvoulitrového atmosférického čtyřválce poskočila na 216 koní. Technici značky nezapomněli ani n úpravu šestistupňového manuálu, takže ve výsledku se dočkáme zrychlení z klidu na stovku pod 7 sekund.
Verze GRMN by měla nabídnout také působivější zážitky v zatáčkách, což dokládá intenzivní testování na Severní smyčce Nürburgringu. V přiloženém videu je však vidět i další vůz. Ten je faceliftem standardního provedení a poznáme jej podle nového předního a zadního nárazníku.
Mohlo by ale dojít k lehkému nárůstu výkonu. Jako vzor by přitom mohla stát verze GRMN. Vylepšená GT 86 se dočká také přepracovaného podvozku a odhalena bude nejspíše ve druhé polovině letošního roku. Tak se nechme překvapit, jak dobrý bude vůz ve skutečnosti.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?