Jak vidno z posledních propagačních akcí Lexusu, bláznivé nápady jejich marketingovému oddělen rozhodně nechybí. Nedávno se Lexus chlubil vozem z origami v životní velikosti. Dnes nám představuje model NX jedoucí na kolech a pneumatikách vyrobených z ledu.
Luxusní odnož Toyoty se opět snaží převést svou vysokou úroveň zručnosti a preciznosti v kombinaci se spolehlivostí svých vozů. Požádali o spolupráci slavnou společnost věnující se výrobě ledových soch Hamilton Ice Scuptors. Ti po více než třech měsících výzkumu, vývoje a testování přišli s konečnou verzí ledových kol pro model NX.
Po výrobě kol byl celý vůz NX umístěn na 5 dní do mrazícího boxu. Mohlo by se zdát, že vůz pak mohl mít problémy s nastartování. Automobilka ale uvádí, že i po pěti dnech v teplotě -22 stupňů Celsia vůz nastartoval zcela bez problémů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?