Fanoušci značky čekají, až Renault představí více verzí nového Méganu a aby se nám čekání zpříjemnilo, je tady návrhář X-Tomi design.
Ten stvořil provedení Megane Coupe GT, přičemž verze GT je prozatimním vrcholem modelové řady. Vůz nabízí sportovní design, nárazníky, 18-palcová litá kola kola, dvojité výfuky a nový difuzor vzadu. Co se týče pohonu, spekuluje se, že vůz by mohl dostat 205 koňový motor TCE, jenž by se spároval se sedmistupňovou převodovkou EDC a řízením všech kol 4Control.
Naštěstí je již známo, že verze Coupe a Sports Tourer přijdou v průběhu příštího roku. Pod kapotu dieselové verze se pak podívají i naftové jednotky dCi. Pozdějším vrcholem se následně stane Mégane RS, ale o něm zatím není nic známo. Automobilka vše podstatné tají a dřív jak v roce 2017 by přijít neměl.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?