McLaren se přiznal, že v případě potřeby je schopen za velkou sumu peněz, postavit téměř jakýkoliv typ vozu. Pokud tedy chcete SUV nebo sedan McLaren, nic vám nebrání... skoro.
Divize MSO již před pár lety přišla s vozem, který ukazuje, že u McLaren umí i zakázkové karosářství. Pokud tedy budete chtít, divize MSO umí navrhnout zcela novou karoserii a navýšit nebo snížit výkon. Inženýři umí navrhnout prakticky cokoliv, pokud tedy na to budete mít dostatečný obnos peněz.
Pro ilustraci, zájemce o čtyřmístné SUV by musel zaplatit miliony liber. Do sériové produkce by se ale MSO určitě nevrhlo. Stávající nabídka počítá maximálně s řadami Sport Series, Super Series a Ultimate Series. Pod kapotou případného jedinečného kusu v podobě např. crossoveru McLaren, by se ocitl různě naladěný 3,8litrový přeplňovaný osmiválec a sedmistupňová automatická převodovka.
Jen hrstka automobilek navíc v současné době nemá v nabídce crossover. Například Rolls-Royce přijde s vozem se jménem "Cullinan", Lamborghini již potvrdilo produkční verzi Uruse, zatímco Aston Martin vytváří model DBX. McLaren tak nechce zůstat pozadu, avšak takový typ auta vyrobí jen na výslovné přání a za velký balík peněz.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.