McLaren se přiznal, že v případě potřeby je schopen za velkou sumu peněz, postavit téměř jakýkoliv typ vozu. Pokud tedy chcete SUV nebo sedan McLaren, nic vám nebrání... skoro.
Divize MSO již před pár lety přišla s vozem, který ukazuje, že u McLaren umí i zakázkové karosářství. Pokud tedy budete chtít, divize MSO umí navrhnout zcela novou karoserii a navýšit nebo snížit výkon. Inženýři umí navrhnout prakticky cokoliv, pokud tedy na to budete mít dostatečný obnos peněz.
Pro ilustraci, zájemce o čtyřmístné SUV by musel zaplatit miliony liber. Do sériové produkce by se ale MSO určitě nevrhlo. Stávající nabídka počítá maximálně s řadami Sport Series, Super Series a Ultimate Series. Pod kapotou případného jedinečného kusu v podobě např. crossoveru McLaren, by se ocitl různě naladěný 3,8litrový přeplňovaný osmiválec a sedmistupňová automatická převodovka.
Jen hrstka automobilek navíc v současné době nemá v nabídce crossover. Například Rolls-Royce přijde s vozem se jménem "Cullinan", Lamborghini již potvrdilo produkční verzi Uruse, zatímco Aston Martin vytváří model DBX. McLaren tak nechce zůstat pozadu, avšak takový typ auta vyrobí jen na výslovné přání a za velký balík peněz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?