McLaren se přiznal, že v případě potřeby je schopen za velkou sumu peněz, postavit téměř jakýkoliv typ vozu. Pokud tedy chcete SUV nebo sedan McLaren, nic vám nebrání... skoro.
Divize MSO již před pár lety přišla s vozem, který ukazuje, že u McLaren umí i zakázkové karosářství. Pokud tedy budete chtít, divize MSO umí navrhnout zcela novou karoserii a navýšit nebo snížit výkon. Inženýři umí navrhnout prakticky cokoliv, pokud tedy na to budete mít dostatečný obnos peněz.
Pro ilustraci, zájemce o čtyřmístné SUV by musel zaplatit miliony liber. Do sériové produkce by se ale MSO určitě nevrhlo. Stávající nabídka počítá maximálně s řadami Sport Series, Super Series a Ultimate Series. Pod kapotou případného jedinečného kusu v podobě např. crossoveru McLaren, by se ocitl různě naladěný 3,8litrový přeplňovaný osmiválec a sedmistupňová automatická převodovka.
Jen hrstka automobilek navíc v současné době nemá v nabídce crossover. Například Rolls-Royce přijde s vozem se jménem "Cullinan", Lamborghini již potvrdilo produkční verzi Uruse, zatímco Aston Martin vytváří model DBX. McLaren tak nechce zůstat pozadu, avšak takový typ auta vyrobí jen na výslovné přání a za velký balík peněz.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.