Volvo zahájilo jako první na světě zcela nový typ doručovací služby do automobilu cílového zákazníka. Pokud tomu nerozumíte, čtěte dál.
Ve spolupráci s firmou PostNord je vytvořena nova služba, která umožní majitelům nových vozidel Volvo ve švédském Göteborgu, aby jejich objednané produkty přes e-shop skončili v kufru jejich auta. Pro zjednodušení, zákazník si objedná například nákup, elektroniku nebo něco podobného, kurýr vše připraví a doveze na místo, kde se aktuálně nachází automobil dotyčného zákazníka.
Tento systém je zatím pomerně v plenkách, ale vypadá velmi zajímavě. Nákup je pak zabalen, dále je zjištěna aktuální poloha vozu a kurýr obdrží digitální klíč k otevření kufru nebo dveří zavazadlového prostoru. Zboží je pak umístěno ve vozidle a majitel následn dostane oznámení, že jeho nákup byl doručen.
Volvo má velké plány tuto službu rozšířit do dalších měst ve Švédsku, stejně jako do jiných zemí. Společnost také hodlá spojit své síly s více on-line prodejci, aby nabídla uživatelům širší výběr zboží, které je způsobilé k dodání do automobilu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?