Ředitel strategie a vývoje značky Citroën, Mathieu Bellamy, odhalil záměry společnosti přijít s více modely, které dostanou nepředvídatelný design.
Pokud jste fanouškem funky modelu Cactus, nejspíše budete rádi, že se časem nas trhu objeví mnohem víc "zvláštních" modelů. Citroën ví, že silná vizuální identita je velmi důležitá a chce vydělávat na úspěchu modelu C4 Cactus. "Velmi nepředvídatelný" design se má ukázat na prvním modelu už v příštím roce.
Tyto nové modely budou vypadat radikálně odlišně, než jsou aktuální verze C4 a C5. Kromě těchto dvou již Citroën nabídl pohled na většího sourozence Cactusu, crossover se jménem Aircross. Ten se ukázal na začátku tohoto roku na výstavě Auto Shanghai. Model Aircross je přitom velmi významný příklad návrhu, jak by měly vypadat v budoucnu auta od Citroënu.
Tato radikální konstrukce zajistí větší diverzifikaci v rámci koncernu PSA,takže nové Citroëny se výrazně odliší od koncernových Peugeotů. To znamená, že francouzský automobilový výrobce bude moci oslovit širší veřejnost. To může přinést i zvýšení prodejů a potřebné zisky.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?