Japonská automobilka Nissan přišla s další informací, týkající se nové generace supersportovního vozu GT-R.
Někteří fanoušci značky ale budou značně zklamání, protože jeho nástupce se chystá až na rok 2020. V zahraničním rozhovoru to prozradil výkonný ředitel Richard Emery, který řekl, že nové GT-R zatím není skutečně na programu v příštích několika letech. Podle něj jsou téměř nulové šance spatřit nové GT-R (R36) v roce 2018 nebo 2019.
První zprávy přitom hovořili o roce 2017, o něco později jsme se dozvěděli něco o roce 2018 a už nyní víme jistě, že nová generace nepřijde dřív jak před koncem tohoto desetiletí. Zdroje blízké Nissanu také prozradili, že vývoj nového modelu byl přesunuta z Japonska do Severní Ameriky a Evropy.
Až do příchodu nového GT-R má Nissan v plánu provést některé drobné úpravy na aktuálním GT-R generace R35. Ty budou pravděpodobně představeny někdy v příštím roce nebo v roce 2017.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?