1,99 milionu eur drahé Bugatti Veyron Vitesse se nyní stalo obětí pálení gum, které dokládá přiložené video. Co na tom, že jen gumy stojí skoro třičtvrtě milionu korun a ani ráfky kol nejsou doživotní, přičemž gumy jsou k nim přilepeny.
Motor této verze Veyronu nabízí točivý moment 1 500 Nm, přičemž výkon jde na všechna kola a i z tohoto důvodu jsou gumy k ráfkům přilepeny ultra silným lepidlem. Co když se ale rozhodnete udělat tzv. Burnout? Pálení gum ihned po rozjezdu je celkem populární u zadokolek, ale jak to dopadne u čtyřkolky typu Veyron?
Můžeme jen prozdradit, že na videu uvidíte čtyři protáčející se kola, hromadu dýmu a černé čáry na dlažbě. Už asi chápeme, proč si majitel zvolil na tento čin právě provedení Vitesse. Se standardní verzí Veyronu to totiž nejde provést, protože nemá zcela vypínatelnou kontrolu trakce.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?