Zrodí se z F-Typu a zřejmě bude mít pod kapotou přeplňovaný dvoulitr, takový bude F-Type pro chudé boháče.
Už brzy si budete moci odlehčit peněženku o přibližně 1,5 milionu korun za „levnou“ verzi F-Typu. Britové chtějí začít nabírat nové zákazníky, kteří chtějí sporťák, ale nemají výrazně víc než půl druhého milionu.
Myšlenka je to krásná, sporťák kvalit F-Typu za cenu vybavenějšího XE, ale vyvstává nejdůležitější otázka. Jak moc bude levná „entry-level“ verze F-Typu totožná s F-Typem? Jen designem? Nebo to bude jen karoserie s bídnou technikou?
Rád bych rozsáhle polemizoval, ale nerad bych šířil fámy. Jaguar oficiálně nic neupřesnil, pochopitelně nechce ohrozit prodej ostatních modelů, včetně současných verzí F-Type. Nicméně se domývám, že pod kapotou bude přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec spalující benzín a produkující něco kolem 250-290 koní výkonu.
Jako stylové kabrio na riviéru proč ne. Jako náhrada za F-Type se šestiválcem, to nikdy!
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?