Neskutečně kuriozní případ se teď řeší v USA. Tamní milovník jízdy v terénu totiž nedávno zapadl se svým Jeepem v bahně a výsledný účet za odtah mu vyrazil dech.
Při výletu se svým starším Jeepem totiž těžce zapadl v bahně a byl donucen zavolat odtahovou službu. Ta vůz složitě vyprošťovala a výsledné náklady se podle odtahovky vyšplhaly na 48 835 dolarů, což je v přepočtu 1,2 milionu korun. Co se tedy stalo?
"Když jsem si přišel vyzvednout auto, zástupce firmy Assured Collision mi oznámil, že mám za odtah a vyproštění zaplatit více než 48 tisíc dolarů. Nemohl jsem tomu věřit, říkal jsem si, že museli udělat chybu," řekl k celé věci Ramer. Majitel takovou částku samozřejmě platit nechce a tak firma Assured Collision na Jeepa uplatnila zástavní právo. Bohužel pro ni, majitel tvrdí, že vůz má zlomený rám, poškozené listové pružiny a hnací hřídel.
Poškozeného majitele navíc vyšetřuje i tamní policie, protože během výletu zapadl právě na soukromém pozemku. Na něm se samozřejmě pohyboval bez povolení. A proč vlastně celý odtah stál tolik? Podle firmy trvalo vyproštění více než 12 hodin, dohlížel na ni vedoucí pracovník se sazbou 1250 dolarů za hodinu, dalších deset tisíc dolarů stálo použití speciálního vyprošťovacího vozidla a na 5 tisíc dolarů vyšlo připojištění práce v nebezpečných podmínkách.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?