Známý umělec Theophilus Chin se nikdy nenudí, o čemž svědčí fakt, že si pro veřejnost připravil dva zajímavé snímky. Ty ztvárňují zcela nový Superb v oplastovaném a zvýšeném provedení Scout.
Tento model je ideální pro zájemce, co si chtějí koupit rodinný automobil s dobrodružnou povahou. Navíc je dosti pravděpodobné, že se jej časem opravdu dočkáme a zvýšený Superb tak bude doplňovat současnou Octavii Scout. Vůz samozřejmě nabídne ochranu podvozku a černé ochranné plasty na karoserii vozu.
Dvojče německého Passatu Alltrack by v případě výroby dostalo pod kapotu hned čtyři motory. Základem by byl naftový 1,6 TDI a benzínový 1,8 TSI. Samozřejmě, vrcholnou verzi by nejspíše tvořil naftový čtyřválec s výkonem 190 koní a benzínový dvoulitr o výkonu 220 koní. Oplastovaný Superb Scout navíc bude silný soupeř pro Audi A6 Allroad, protože jeho design je hodně povedený a vytvořené snímky stojí za pozornost.
No necháme se překvapit, ale Superb přináší oproti Passatu hned několik chytrých Simply Clever řešení, jako jsou deštníky ve dveřích, škrabka na led ve víčku palivové nádrže a nebo držáky na tablety pro cestující na zadní řadě sedadel. Ve spojitosti se zvýšeným a oplastovaným podvozkem a pohonem všech kol by se mohlo jednat o velmi dobrého soupeře.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?