Remco Meulendijk ze společnosti RM Design zveřejnil další digitálně upravený vůz, kterým je pro tentokrát nový Tiguan v sedmimístné variantě.
Volkswagen nedávno představil druhou generaci Tiguanu, který je ve srovnání se svým předchůdcem o 60 mm delší a 30 mm širší. Časem se však dostane do výroby i větší verze a již byla potvrzena. Vyrábět se bude v Mexiku a na trh se dostane v roce 2016. Vůz nabídne delší rozvor, což umožní nabídnout prostornější kabinu, která bude zahrnovat uspořádání se sedmi sedadly.
Sám Volkswagen k modelu říká, že sedmimístný Tiguan hodlá prodávat na trhu v Severní a Jižní Americe a dalších oblastech světa, ale ne v Číně a nebo Evropě. Není těžké si představit, jak vlastně bude větší Tiguan vypadat, oproti jeho menšímu bratrovi Volkswagen nebude provádět žádné významné designové změny.
Za pozornost stojí i to, že v roce 2017 přijde jeho derivát v podobě Tiguanu Coupe a možná se dočkáme i verze R s výkonem 300 koní. To není špatné že?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?