Není tomu vůbec dáno, co jsme vám přinesli článek ve kterém jsme rozebírali „drby“, které si šířily internetem ohledně partnerství BMW a McLarenu. Nyní se konečně ukazuje, jak je vše ve skutečnosti.
Nyní se k celé věci vyjádřil sám šéf divize M, Frank van Meel. Ten jakékoli spojení s britskou automobilkou sídlící ve Wokingu rezolutně popřel.
Také prohlásil, že opravdu nechápe, proč by BMW mělo žádat McLaren o spolupráci na stavbě supersportu. Podle něj totiž divize M má všechny důležité předpoklady k tomu, aby dokázala postavit stejně dobrý supersport jako McLaren.
Stačí si přeci jen vzpomenout na současnou vlajkovou loď sportovních vozů BMW – i8. Přesto, že byl postaven pouze BMW a jeho divizí M získal v hodnocení slavného magazínu Jalopnik historicky nejvyšší hodnocení, co kdy který automobil získal.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?