Loni se ukázal hodně zajímavý koncept vozu Infiniti Q50 Eau Rouge, jenž měl pod kapotou motor ze slavného Nissanu GT-R. Dneškem je ale definitivně jasno, že se tahle ultra rychlá limuzína do výroby nedostane.
Pekelně rychlý sedan Q50 Eau Rouge prostě není takovou prioritou pro výrobce, což potvrdil i viceprezident produktové strategie Francoise Bancon. Sám k tomu všemu řekl: „Neříkám, že o něm neuvažujeme, jen prostě není priorita pro zítřejší ráno". Infiniti se totiž není jisté, zda by tahle sportovní verze našla dostatek zákazníků.
Jen pro připomenutí, Infiniti Q50 Eau Rouge byl sedan střední třídy poháněný dvakrát přeplňovaným šestiválcem o výkonu 424 kW. Infiniti se chce nyní zaměřit především na svou pověst a ukázat Evropě, že jejich auta jsou stejně dobrá jako premiové automobilky na evropském trhu. Sám Bancon ale dodává, že Infiniti i nadále podporuje vývoj vysoce výkonných modelů. Podle Bancona se navíc sportovního Infiniti dočkáme již velice brzy.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?