Mercedes-AMG se netají tím, že úzce spolupracuje s italskou společností MV Agusta, která se specializuje na stavbu vysoce výkonných motocyklů. Tuto svou spolupráci nyní oslavují vypuštěním nového jednostopého stroje.
Pokud slyšíte slovní spojení Mercedes-AMG jistě si vybavíte mnoho automobilů, popřípadě i závodní stáj F1. Tato automobilka ale spolupracuje i se společností, která se specilizuje na stavbu strojů s odlišným počtem kol. Tou je italská motocyklová společnost MV Agusta.
A právě pro oslavu spojení MV Agusta a Mercedes-AMG byla nyní do světa vypuštěna podoba speciálního motocyklu F3 800.
Její podoba je zcela evidentně inspirována automobilem Mercedes-AMG GT. To je očividné již z použití zářivě žluté barvy. Ta je doplněna kontrastními černými doplňky a sedadlem potažené černou kůží se žlutým prošíváním.
V útrobách motocyklu se skrývá přeci jen o něco menší motor než jakým disponuje Mercedes AMG GT. Jedná se o tříválec s výkonem 148 koní, což je dostatečný výkon k tomu, aby maximální rychlost tohoto motocyklu činila celých 269 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.