Technický projektový manažer aktuálního VW Passat , pan Heiko Nause, vyjádřil svou touhu zahájit vývoj ostrého Passatu R. Ten by měl být duchovním nástupce Passatu (B6) R36.
V rozhovoru pro zahraniční deník totiž prozrazdil, že poptávka pro derivátu vysoce výkonného sedanu tady je. Hodně lidí o ní mluví, ale přitom se nic neděje. Sám odmítl potvrdit, že zda je ostrá verze R v budoucím programu značky, nicméně Nause pokračoval a řekl, že by za ní byl velmi rád.
Na otázku, zda by tento hypotetický Passat R používal benzínový motor, nebo diesel, jeho odpověď byla: ". Budu mlčet jako hrob".. Pokud by tak vůz opravdu dostal zelenou a šel by do výroby, odkazoval by na Passat R36 generace B6 generace, který mimo jiné stále používá i naše dálniční Policie.
Připomínáme, že v říjnu loňského roku jsme slyšeli od Volkswagen, že společnost analyzuje vyhlídky na návrat více modelů s logem R. Manažerský Passat je přitom samozřejmě důstojným kandidátem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?