Aktuální Renault Mégane R.S. se může směle chlubit svými jízdními dovednostmi, dravostí a brutalitou. S příchodem nové generace Méganu se ale vše mění a na svět se dostal první náznak dalšího R.S.
Tu má na svědomí designér X-Tomi Design a je jasné, že ostrého eresa se jen tak nedočkáme. Automobilka o něm mlží a představila zatím jen klasický hatchback. Nadcházející vrchol nabídky ale bude stát určitě za to, protože "stará" verze R.S 265 Cup je doslova brutalitou na čtyřech kolech.
Hodně z vás bude určitě zajímat, co se vlastně může objevit pod kapotou. To je zatím zahaleno tajemstvím, ovšem pokud bychom se měli řídit dosavadními informacemi, s největší pravděpodobností můžeme očekávat přeplňovaný benzínový čtyřválec 1.8 TCe. U něj má být výkon naladěn na hodnotu 280 koní a v různých výkonnostních verzích má pohánět i chystaného nástupce kultovního vozu Alpine A110.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.