Aktuální Renault Mégane R.S. se může směle chlubit svými jízdními dovednostmi, dravostí a brutalitou. S příchodem nové generace Méganu se ale vše mění a na svět se dostal první náznak dalšího R.S.
Tu má na svědomí designér X-Tomi Design a je jasné, že ostrého eresa se jen tak nedočkáme. Automobilka o něm mlží a představila zatím jen klasický hatchback. Nadcházející vrchol nabídky ale bude stát určitě za to, protože "stará" verze R.S 265 Cup je doslova brutalitou na čtyřech kolech.
Hodně z vás bude určitě zajímat, co se vlastně může objevit pod kapotou. To je zatím zahaleno tajemstvím, ovšem pokud bychom se měli řídit dosavadními informacemi, s největší pravděpodobností můžeme očekávat přeplňovaný benzínový čtyřválec 1.8 TCe. U něj má být výkon naladěn na hodnotu 280 koní a v různých výkonnostních verzích má pohánět i chystaného nástupce kultovního vozu Alpine A110.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?