I Audi R8 V10 Plus může vypadat dost nudně. Stačí, aby jste zvolili špatnou barvu.
Je to trochu můj osobní názor, ale tahle R8 v šedé nemetalické barvě s oranžovými doplňky, taktéž lakovanými do nemetalické barvy, tentokrát ale kontrastní oranžové, nepatří k těm atraktivním.
Na Fabii, nebo Octavii RS, vypadá tento odstín šedé několikanásobně lépe. K ostrému supersportu se 610 koňmi pod kapotou, mi prostě nesedí. Přitom je na výběr téměř neomezené množství barev a z těch standartních zmíním třeba tyto:
Provokativní červená, výrazná a hravá žlutá, typická modrá či stříbrná, decentní černá, všechny na R8 vypadají skvěle. A až na černou a stříbrnou ve všech vyniknou křivky karoserie daleko lépe, než v této šedé. Nicméně pokud, jste jiného názoru a v této šedé se vám R8 líbí, napište to do komentářů. Budu rád za vaše názory.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?