U supersportovních aut nejsou výjimkou i drahé příplatky, jako jsou karbonové díly, součástky a tak. Jenže italské Lamborghini má v ceníku příplatků něco, co vám asi vyrazí dech.
Tím prvkem je cena tlačítka ke zvedání zadního spoileru v Lamborghini Aventador. To je sice u spousty sportovních vozů standardem, ale u Aventadoru nikoliv. Jeho spoiler sice mění polohu podle rychlosti auta, ale nelze jej v základu manuálně ovládat.
K tomu je právě dotyčné tlačítko na středové konzoli, které vám automechanici dodatečně doinstalují. Jenže kolik taková sranda stojí? Podle jednoho dallaského prodejce Lamborghini vyjde úprava na 6 395 dolarů, což je v přepočtu 155 tisíc korun!
Za tuto sumu přtiom koupíte v dnešné době celkem slušnější ojetý vůz. Na druhou stranu je ale potřeba uznat, že kdo má několik milionů na Aventador, kapesné v podobě 155 tisíc za tlačítko, pro něj nebude žádným větším výdajem..
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.