Kvůli nízkým prodejům se Volkswagen rozhodl poměrně nenápadně ukončit výrobu a prodej Pola BlueMotionTDI.
V nabídce tak proto zůstane jen Polo BlueMotion s benzínovým motorem TSI. Vůz nabízel lepší aerodynamiku a úsporný naftový tříválec, jenž sliboval papírovou spotřebu pouhé 3 litry na 100 km. I přes tyto parametry se mu na českém trhu moc nedařilo a tak zmizel z nabídky výrobce.
Leckdo může být i zmaten z označení BlueMotion, to totiž Polo nenese pouze u naftové verze, nýbrž i u benzínu. Jenže právě provedení s aerodynamickými doplňky, speciálními koly a sníženým podvozkem vypadlo ze současné nabídky VW.
Kdo by jej i tak chtěl, musí si pro něj do Německa. Na tamním trhu seženete aktuálně verzi s přeplňovaným benzinovým litrovým tříválcem s výkonem 70 kW a pětistupňovým manuálem. Kdo nechce manuál, může si připlatit za sedmistupňový automat DSG.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?