Nejznámější trojice moderátorů automobilového světa se vrací zpět na scénu. Ve stejném složení míří na Amazon Prime.
Pád kultovního pořadu Top Gear zasáhl nejedno srdce motoristického fanouška. O to bolestivější ta rána byla, když vyšel najevo důvod vyhazovu Jezzy. To, že všeho litoval a omluvil se, neobměkčilo vedení BBC a Top Gear, tedy jeho duše navždy zemřela.
Osud moderátorské trojice byl nejasný. Spekulovalo se o tom, že si je koupí televizní stanice Sky, Netflix nebo ruská Zvezda. Poté co se ani jedna spekulace nepřetavila v realitu, objevili se dohady, že Hammond, Clarkson a May, půjdou každý svou cestou.
Vše „zachránil“ bývalý producent Top Gearu, který s trojicí moderátorů odešel. Andy Wilman vyjednal podmínky s Amazonem a na jeho online platformě Amazon Prime se od příštího roku dočkáme zatím bezejmenného pořadu.
Na Twitteru se k novému kontraktu vyjádřili všichni tři:
I'm very excited to announce that Hammond, May and I have signed a deal with .@AmazonVideo
— Jeremy Clarkson (@JeremyClarkson) 30. Červenec 2015Překlad: Clarkson: „Jsem velmi šťastný, že vám mohu oznámit, že Hammond, May a já jsme podepsali smlouvu s Amazonem.“
I've got a job I've got a job I've got a job. Haircut, clean jeans and practice driving again. Forrrrwaaaaaaaard!!
— Richard Hammond (@RichardHammond) 30. Červenec 2015Překlad: Hammond: „Dostal jsem práci, dostal jsem práci, dostal jsem práci. Ostříhat vlasy, vyprat džíny a znovu procvičit řízení. Jdu do toho!!“
Good news! I've got a job with @AmazonVideoUK. Bad news! So have the other two. #AmazonPrime #ItSaysHere
— James May (@MrJamesMay) 30. Červenec 2015Překlad: May: „Dobrá zpráva! Mám práci v Amazonu. Špatná zpráva! Ty dva taky.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?