Volkswagen Golf Plus

Radek Musil, 2. prosince 2004, 14:07 Google+

"Golf Plus" dostal oproti standardnímu Golfu o necelých deset centimetrů výšky navíc, která nyní činí 1,58 m. Přesto stále zůstává o 5,4 centimetrů nižší než Touran.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf Plus

Golf Plus | foto: Volkswagen CR

Sdílejte článek

Golf Plus se odlišuje zejména svou charakteristickou mřížkou chladiče, předními blatníky a přední kapotou, C-sloupkem, nárazníky a provedením velkého zadního víka.

Výbava Golfu Plus obsahuje mimo jiné zadní sedadla, která lze posunovat v podélném směru o 160 milimetrů a která jsou vybavena novým sklápěcím mechanismem. Jakmile sklopíme opěradla asymetricky nastavitelných a dělených zadních sedadel, sníží kinematika automaticky sedáky. Ve spojení s variabilní podlahou zavazadlového prostoru tak vznikne téměř rovná ložná plocha.
Také prostřední sedadlo vzadu je variabilní, lze jej sklopit a získat tak možnost přepravovat dlouhé předměty, jako například lyže. Zároveň z něm může vzniknout stolek s držáky nápojů, který lze na přání pomocí nasunovacího modulu změnit ve střední loketní opěrku.

Obdobně jako Golf bude Golf Plus dodáván ve stupních výbavy Trendline, Comfortline a Sportline. V základní úrovni - Trendline - nechybí klimatizace, 6 airbagů, systém ABS, rádio s CD přehrávačem, všechny dveře s el. ovládanými okny, centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Více exkluzivity nabízí verze Comfortline. Na dynamiku sází Golf Plus Sportline.

Zadní světla budou vybavena technikou LED - diod, ta reagují rychleji než standardní, a tím zvyšují aktivní i pasivní bezpečnost. Později bude možné Golf Plus navíc obdržet s bi - xenonovými adaptivními světlomety, jejichž světelný kužel při průjezdu zatáčkou stále osvětluje vozovku.

V počáteční fázi se bude Golf Plus dodávat se dvěma zážehovými a dvěma vznětovými motory. Základ tvoří zážehový motor 1,4 litru o výkonu 55 kW/75 k. Motor 1,6 FSI s homogenním přímým vstřikováním benzínu o výkonu 85 kW/115 k je koncipován pro použití benzínu s oktanovým číslem 95. Výkony obou vznětových motorů TDI činí 77 kW/105 k a 103 kW/140 k. Později bude program agregátů doplněn zážehovým motorem 1,6 l o výkonu 75 kW/102 k, motorem 2.0 FSI o výkonu 110 kW/150 k a motorem TDI o výkonu 66 kW/90 k.

Uvedení na český trh proběhne na jaře roku 2005.


Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Golf Plus

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

MAGNUM Concept

Brutální Cayenne od TechArtu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud