Testovací prototyp zmodernizovaného Porsche 911 byl před několika dny vyfotografován v ulicích Prahy. Vzhled se změnil jen málo, nejvíce novinek tak najdeme pod kapotou.
Osvěžená 911 (991.2) se ukáže na letošním autosalonu ve Frankfurtu a pořízený snímek naznačuje, že vzhled nebude tím hlavním, na čem Porsche zapracovalo. Novinkou je zde například zcela nový zadní nárazník, jinak umístěné koncovky výfuku a designově jiná kapota motoru.
Úpravou má projít i příď, kde se objeví nový nárazník a odlišná grafika světlometů s LED diodami pro denní svícení. Zatím nepotvrzenou zprávou je i nasazení nových laků karoserie a také nových vzorů litých kol. Bohužel, zatím není přesně specifikováno, jaké motorizace se pod kapotou omlazené 911 objeví, stejně tak, jaký výkon dostanou.
Facelift by měl přinést i drobné změny do kabiny, kde se objeví některé doplňky, jejichž dárcem bude menší sourozenec modelu Cayenne, Porsche Macan. Dále se také ukáže, zda verze GT3 dostane atmosférický motor a také klasický manuál, o kterém se již delší dobu mluví.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?