Minulý měsíc se nám po delším čekání odhalil další ostrý Peugeot se jménem 308 GTi a dnes tu máme jeho propagační klipy, týkající se zvuku jeho motoru.
Ostřeji naladěná verze GTi přichází hned ve dvou variantách, přičemž základní tvoří provedení s výkonem 250 koní. Silnější 308 GTi pak má 270 koní, přičemž obě verze využívají 1.6- litrový čtyřválcový turbo motor s točivým momentem 330 Nm. Kromě vyššího výkonu nabídne verze 308 GTi 270 i větší 18-palcová litá kola a samosvorný diferenciál Torsen.
Francouzský výrobce navíc doma nastavil poměrně vysokou cenu za vůz, která překonává i stejně ostrý Renault Megane RS. I z toho důvodu vydal dvě videa, která nám ukazují, jak vlastně zní motor silnější verze a co případné zákazníky čeká. K tomu přispívá sportovní výfukový systém s dvěma velkými kulatými koncovkami umístěnými po stranách zadního nárazníku.
Peugeot již přijímá objednávky na 308 GTi 270 doma ve Francii, kde to začíná v € 37,200 a za příplatek € 1,800 si můžete objednat dva-tón červené a černé téma. Dodávky jsou kritizovaný začít někdy letos na podzim.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.