Designérské studio RM Design vypracovalo podobu potenciální ostré verze Škody Superb Combi aktuální generace, líbí se vám?
Škodovka sice už dříve prohlásila, že rozhodně nepočítá s výrobou ostré verze Superb RS, natož pak s kombíkem se stejným znáčkem. Stejný osud ostatně čeká i současnou Fabii, která rovnež nepřijde ve sportovní variantě. Jediným ostřejším modelem v nabídce značky tak prozatím zůstává pouze Octavia RS, která nabízí dvě karoserie, liftback a combi.
Současný nejrychlejší Superb v nabídce přitom disponuje pohonem všech kol a hlavně motorem 2.0 TSI o výkonu 280 koní. Je spojen výhradně se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a motor poskytne točivý moment 350 Nm. Výkon motoru pak bohatě stačí na zrychlení z 0-100 km / h za 5,8 sekundy, maximálka činí 250 km / h.
A jaký vlastně máte názor na dvě počítačové ilustrace, naznačující, jak by vlastně mohl přiostřený Superb vypadat? Za nás se jedná o povedenou tvorbu, takže my bychom jej na trhu uvítali.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.