Designérské studio RM Design vypracovalo podobu potenciální ostré verze Škody Superb Combi aktuální generace, líbí se vám?
Škodovka sice už dříve prohlásila, že rozhodně nepočítá s výrobou ostré verze Superb RS, natož pak s kombíkem se stejným znáčkem. Stejný osud ostatně čeká i současnou Fabii, která rovnež nepřijde ve sportovní variantě. Jediným ostřejším modelem v nabídce značky tak prozatím zůstává pouze Octavia RS, která nabízí dvě karoserie, liftback a combi.
Současný nejrychlejší Superb v nabídce přitom disponuje pohonem všech kol a hlavně motorem 2.0 TSI o výkonu 280 koní. Je spojen výhradně se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a motor poskytne točivý moment 350 Nm. Výkon motoru pak bohatě stačí na zrychlení z 0-100 km / h za 5,8 sekundy, maximálka činí 250 km / h.
A jaký vlastně máte názor na dvě počítačové ilustrace, naznačující, jak by vlastně mohl přiostřený Superb vypadat? Za nás se jedná o povedenou tvorbu, takže my bychom jej na trhu uvítali.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?