Hyundai jde s dobou, můžete svůj vůz ovládat skrze telefon nebo hodinky, nevěříte?
Nový systém Blue Link spolupracuje jak s telefony s Androidem, tak i s iPhonem od Applu a jeho novými hodinkami Watch. Kromě odemykání a zamykání umí startovat, vypínat motor, rozsvěcet světla či troubit, stačí k tomu mít chytrý telefon nebo chytré hodinky a nemusíte být ani v autě, či jeho těsné blízkosti.
Aplikace Blue Link pro Apple Watch navíc nabízí funkce, které jsou nyní na špici v oblasti technologie. Nabízí integraci iPhonu, adaptivní tempomat, hlídání mrtvých úhlů nebo otevření zavazadlového prostoru ve chvíli, kdy stojíte u víka kufru.
Všechny tyto funkce můžete používat u vozů Hyundai, které podporují funkci Blue Link. Zatím se počítá s masivním využitím v USA, kde Blue Link nabízí v modelech Santa Fe, Genesis, Genesis Coupe, Elantra, Veloster nebo Tucson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.