Nový Hyundai i20 je docela zajímavé auto, které ve své druhé generaci nemá nouzi o nové majitele. V Indii se však objevilo něco, co je hodně zajímavou "verzí" současné i20.
Samozřejmě, že i v dnešní době čelí Hyundai stále některým posměškům, a to především díky nevalné kvalitě vozů, které firma vyráběla například na přelomu tisíciletí. To samé platí zřejmě i v Indii, kde si jeden tamní majitel nechal svou i20 "přelepit" na Range Rover.
Přiložené snímky z Indie ukazují, že majitel si chtěl nejspíš ze své i20 udělat kopii Range Roveru Evoque. Aby byl efekt co nejlepší, nenapadlo jej nic lepšího, než sehnat originál nápisy Range Rover a umístit je na kapotu a zadní dveře.
To, jak moc se majiteli vozu transformace na Range Rover povedla, to posuďte sami. Za nás je to však na palec dolů, k model Evoque má i takto upravený Hyundai i20 opravdu daleko.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?